FAQ

Какъв е срокът на доставка?

Поръчки направени до 14.00 часа се доставят в рамките на следващия работен ден за София и в рамките на два работни дни за страната.

Поръчки направени след 14.00 часа, или в неработен ден (събота, неделя, официални празници), се доставят в рамките на два работни дни за София и в рамките на три работни дни за доставки извън София.

Някои продукти са с удължен срок на доставка поради съобразяване с индивидуалните изисквания и нужди на клиента или поради удължен срок за доставка до склад на Ронос ООД. В описанието на всички такива продукти или услуги се съдържа повече информация за конкретните срокове на доставка.

Ако липсва информация за удължена доставка в описанието на конкретния продукт, но поради независещи от Ронос ООД причини за неговата доставка се изисква повече от стандартното време за доставка, наш оператор ще уведомява Клиента за настъпилите промени.

Как да поръчам?

Поръчката в OfficeMarket е лесна и пести време. За да поръчате е необходимо да сте регистриран потребител, което няма да ви отнеме повече от 1 минута. Поръчката минава през следните етапи:

- Избирате продукти и чрез бутон "Добави" ги премествате в потребителската си кошница, откъдето веднага или по-късно можете да преминете към етап "чек-аут", т.е. да извършите реалната поръчка чрез бутон "Поръчай".

- На етап "чек-аут" избирате към кой адрес да бъде доставена вашата поръчка, какъв ще е методът на плащане и финално да ревизирате поръчката.

- Сега единственото, което трябва да направите е да натиснете бутона "Поръчай" и избраните от вас продукти ще бъдат официално заявени към нас.

Лесно е, опитайте :)

 

Каква е цената за доставка?

-  При поръчки над 100 лв. без ДДС, доставката е безплатна за територията на Република България.

-  Корпоративни клиенти със специални условия в договора могат да имат безплатна доставка при условията, описани в конкретния договор.

-   За доставки в рамките на София цената е 3,5 лв. без ДДС.

-   За доставки извън София и на територията на Република България цената е 8 лв. без ДДС.

 

Какви са цените на OfficeMarket?

В зависимост от продуктовата група, нашите цени са средно между 8 и 25% по-ниски от цените на конкурентните компании.

Nice, a? :)

Как мога да платя?

Цената и разходите за доставката могат да бъдат платени по някой от следните начини:
а) при доставката - в брой от Клиента или от трето лице от името на Клиента;
б) по банков път по банкова сметка на „Ронос” ООД;
в) с кредитна и дебитна карта.

Мога ли да върна стоки?

Клиентът има право да откаже да получи заявената от него за покупка стока, когато:
- доставената стока явно не съответства на поръчаната от него и това може да се установи чрез обикновения й преглед;
- при транспортирането стоката или нейната опаковка е била повредена.

След получаване на стоката Клиентът има право да иска връщането й при наличието на съществен недостатък, който не е могъл да бъде установен при обикновен преглед на същата.

В изброените случай, Клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на подадената от него заявка за покупка чрез отправяне на съответно писмено искане през формата за рекламации.

Клиент, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор за покупка на стока през OfficeMarket, като върне стоката в срок от 14 (четиринадесет) дни, считано от датата на получаването й. 

OfficeMarket е длъжен да възстанови на Клиента в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 14 (четиринадесет) дни, считано от  датата, на която Клиентът е упражнил някое от правата си на отказ. 

За повече детайли, моля разгледайте Общите условия.

Ще ми се обадите ли за потвърждение на поръчката?

С всяка поръчка ще получите автоматично-генериран мейл за потвърждение на заявката. Няма да ви безпокоим по телефон. 

Обаждане е възможно само когато избраният от вас продукт не е наличен, или доставката му ще се извърши в по-дълъг от предвидения по Общи условия срок. В този случай ние ще съгласуваме с вас всяка промяна или анулация на поръчка.

Посочените цени включват ли ДДС?

За улеснение на клиентите юридически лица, всички цени на стоки в OfficeMarket са в български левове и се показват със и без включен ДДС. Цените са за единично количество и не включват разходите за доставка, освен ако не е изрично упоменато.