Новини

  1. Щастливи Великденски празници!

     Великденски празници

    Уважаеми клиенти и партньори,

     

    Желаем ви светли и щастливи Великденски празници, изпълнени с обич, семеен уют и релаксиращи моменти на вдъхновение.

    Нека пролетното настроение на празника ви донесе много радост и още безброй успехи.

    От екипа на Ронос.

     

    Прочетете още
  2. Последвайте OfficeMarket във Facebook и играйте за слушалки Sony

    Последвайте Office market във Facebook и играйте за слушалки Sony

    Уважаеми клиенти, 

    Включете се в нашата Facebook игра от 16 до 23 април 2019 г. Последвайте ни във Facebook и вижте поста за играта. 

    Споделете в коментар под него с какъв подарък колегите в офиса успяха да ви изненадат приятно на вашия рожден ден.

    Трима от вас, изтеглени на лотариен принцип на 24 април 2019 г. ще получат от нас подарък слушалки Sony Headset MDR-ZX110 black. Печелившите ще бъдат обявени във Facebook страницата на OfficeMarket в коментар под поста за играта на 24 април 2019 г.

    Повече за условията на играта можете да видите тук  

     

    Прочетете още
  3. Честит 25-ти рожден ден, Ронос!

    Рожденникът черпи!

    Уважаеми клиенти и партньори,

    По случай 25 години от създаването на „Ронос“ ООД сме ви подготвили специална изненада. Рожденикът черпи!

    В периода от 9 април до 13 април всяка 25-та поръчка през сайта www.officemarket.bg получава 25% отстъпка.

    Стартираме промоцията от поръчка 1770

    Като водещ доставчик и вносител на канцеларски  материали, офис техника, офис консумативи и офис мебели през годините „Ронос“ ООД  винаги се стреми да предоставя богата селекция от продуктово портфолио с балансирано съотношение цена - качество. В последните 25 години въвеждаме и развиваме все по-високи стандарти в бизнеса с офис продукти, за да заслужим вашето доверие. Благодарим ви, че сте с нас през целия ни път вече 25 години. Гордеем се, че се доверявате на нашия професионализъм, експертиза и на богато ни портфолио от 10 000 продукта от известни и доказани брандове. Наша основна цел е да ви предоставим качествени продукти на изгодни цени като изградим за вас комфортна, стилна и модерна офис среда, в която да се чувствате добре. Защото офиса не е просто работно място, той е вашето място да покорявате нови върхове и постигате все по-големи успехи. Благодарим ви, че ни избрахте за ваш партньор и се доверихте на нашия екип от професионалисти, които с посветеност и желание винаги търсят най-доброто решение за вас.

    Заедно продължаваме да вървим по пътя на успеха.

    Благодарим ви, че сте наши клиенти! 

    В активността с 25% отстъпка не могат да участват продукти от категориите „Техника“ и „Тонери и мастила“ в сайта www.officemarket.bg.


    ЧЕСТИТО НА КЪСМЕТЛИИТЕ! 

    1. Балкан Стар Аутомотив ЕООД e първият късметлия получил 25% отстъпка от своята поръчка направена на 10 април 2019 г.

    2. Плей Март Интернешънъл ЕООД e вторият късметлия получил 25% отстъпка от своята поръчка направена на 11 април 2019 г.

    3. АмРест ЕООД e третият късметлия получил 25% отстъпка от своята поръчка направена на 11 април 2019 г.

    4. Хенкел България ЕООД e четвъртият късметлия получил 25% отстъпка от своята поръчка направена на 12 април 2019 г.

    Прочетете още
  4. Празничен график

    Уважаеми партньори,

    моля запознайте се с графика за работа на OfficeMarket по време на празниците:

    • Поръчки за стоки налични на склад постъпили на 20.12.2018 /четвъртък/ до 14 ч, се изпълняват на 21.12.2018 /петък/ в София и на 27/28.12.2018 в страната.
    • Поръчки за стоки налични на склад постъпили на 27.12.2018 /четвъртък/ и 28.12.2018 /петък/ до 14 ч, се изпълняват на 02.01.2019 /сряда/ в София и от 02/03.01.2019 в страната.

    *31.12.2018 г. /понеделник/ ще бъде неработен ден за OfficeMarket.

    Прочетете още
  5. КОЛЕДНА ПРОМОЦИЯ 2018

    Общи условия на „КОЛЕДНА ПРОМОЦИЯ 2018”

    1. ОРГАНИЗАТОР НА КОЛЕДНА ПРОМОЦИЯ

    КОЛЕДНА ПРОМОЦИЯ, наричана по-долу Промоция, се организира и провежда от „РОНОС” ООД, ЕИК 831176328 , със седалище и адрес на управление гр. София 1303, бул. „Ал. Стамболийски” № 84, бизнес сграда Urban Model, ет.7, офис 38-39 , наричано по-долу „Организатор”.

    2. УСЛОВИЯ НА ПРОМОЦИЯТА

    Промоцията се организира и провежда в съответствие с настоящите общи условия, наричани по-долу „Общите условия”. Общите условия се прилагат за целия период на провеждане на Промоцията във вида, в който са публикувани в интернет сайта www.officemarket.bg, наричан по-долу „Сайта”. Организаторът на Промоцията има право да променя Общите условия, като съответната промяна влиза в сила от публикуването на изменените Общи условия на Сайта. При промяна в Общите условия на Промоцията, Организаторът публикува на видно място на уеб сайта си уведомление за променените условия.

    3. ТЕРИТОРИЯ НА ПРОМОЦИЯТА

    Промоцията се организира и провежда на територията на Република България.

    4. ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА ПРОМОЦИЯТА

    Промоцията започва на 27.11.2018 г. и ще продължи до 31.12.2018 г. или до изчерпване на наличностите на промоционалните подаръчни пакети. Периодът на провеждане на Промоцията може да бъде променен по всяко време от Организатора. Обстоятелството по прекратяване на Промоцията се публикува от Организатора на Сайта и се счита за известно на всички лица от момента на публикуването му на Сайта.

    5. УЧАСТНИЦИ В ПРОМОЦИЯТА

    В Промоцията може да участва всяко пълнолетно физическо лице или юридическо лице, което закупи от сайт: www.officemarket.bg стоки над определена стойност без ДДС по стандартни каталожни цени, като изключение правят стоки от продуктови категории: Техника. Клиент участващ в настоящата промоция не може да участва в други действащи към същия момент промоционални програми на компанията.

    6. ПАРАМЕТРИ НА ПРОМОЦИЯТА

    В рамките на настоящата Промоция всеки клиент на „Ронос” ООД, който закупи стоки по каталожни цени над определена стойност без ДДС, ще получи подарък, както следва:

    • При покупка на стоки на стойност над 250 лв. без ДДС по стандартни каталожни цени, клиентът получава подарък бутилка червено вино или подаръчен компект “Коледни маслени бисквити 250 гр.+козметична коледна топка Yves Roche“ .

    • При покупка на стоки на стойност над 500 лв. без ДДС по стандартни каталожни цени, клиентът получава подарък гривна Xiaomi или комплект от бутилка уиски Jack Daniels 700 мл. с две брандирани чаши.
    • При покупка на стоки на стойност над 1200 лв. без ДДС по стандартни каталожни цени, клиентът получава ваучер подарък на стойност 120 лв. с ДДС от beauty магазин Beauty Zone & Douglas.
    • При покупка на стоки на стойност над 2000 лв. без ДДС по стандартни каталожни цени, клиентът получава подарък Gift Card с покритие на стойност 200 лв. с ДДС, която може да бъде използвана навсякъде по света, където се приемат плащания с MasterCard/Visa, на ПОС терминал и online.
    • При покупка на стоки на стойност над 2800 лв. без ДДС по стандартни каталожни цени, клиентът получава подарък мобилен телефон Huawei Y6 2018 или мобилен телефон Xiaomi Redmi 6A.

    7. СЪДЕБНИ СПОРОВЕ

    Всеки потенциален спор между Организатора на Промоцията и Участниците в същата се решава чрез преговори, а при невъзможност за постигане на споразумение, спорът ще се решава от компетентния съд в гр. София. Настоящата разпоредба има силата на изрично споразумение по смисъла на чл. 117, ал. 2 от ГПК.

    8. ДРУГИ РАЗПОРЕДБИ

    Настоящите Правила са в сила по отношение единствено на описаната в тях Промоция и се прилагат за периода и условията на нейното действие. Всички други промоции, организирани от Дружеството, ще се регламентират от отделни Правила.

    Тези Общи условия са приети на 26.11.2018 г. и са валидни за периода на Промоцията.

    Прочетете още
  6. Благотворителна инициатива

    За втора поредна година ние от Office Market съвместно с HP Papers работим в подкрепа на кампанията за борба с Рак на гърдата.

    Ракът на гърдата е най-честата форма на рак при жените по света.

    Миналата година кампанията HP Office Pink Ream (хартията с розова панделка) събра почти 200 000 евро в помощ на каузата за борба с рака на гърдата. Болестта засяга 1 на всеки 8 жени в Европа. През 2018 кампания Розова панделка отново ще се реализира със съвместната подкрепа на организацията „Мисли в Розово Европа“ и Интернешънъл пейпър.

    0,10 евро от всеки пакет хартия HP Office ще бъдат дарени за изследвания и популяризиране на превантивни мерки при лечението на заболяването в Европа.

    Закупувайки си от тази хартия Вие благородно се присъединявате към нашата кауза.

    Станете част от тази благородна инициатива, купете хартия от тук >>

    Повече информация за кампанията тук >>

    Прочетете още