Бисквитките ни помагат да подобрим нашите услуги. Разглеждайки съдържанието на сайта, вие се съгласявате и с използването на бисквитки Научете повече.
Корпоративни клиенти
ЗАЩО ДА ИЗБЕРЕТЕ OFFICEMARKET?
OfficeMarket е доставчик на широка гама офис консумативи, технологични продукти и решения, офис мебели и хигиенни материали – всичко от което Вашият бизнес се нуждае за да бъде успешен.
Нашата цел е да помагаме в изграждането на комфортна, стилна и модерна офис среда, в която хората се чувстват добре.
Ние пестим Вашето време, пари и усилия, за да можете да се фокусирате върху Вашия бизнес.

СПРАВЕДЛИВА ЦЕНА
Най-добрата цена за съответния клас продукти. Индивидуални предложения, съобразени със специфичните нужди на клиента.

КАЧЕСТВО НА УСЛУГАТА
Екип от позитивни, отговорни и компетентни специалисти посветени в това да помагат в изграждането на комфортна, стилна и модерна офис среда.

ONE STOP SHOP РЕШЕНИЕ
Повече от 10 000 артикула и постоянно нарастващ асортимент. От мастило, хартия и офис оборудване до технологии и мебели за успешното функциониране на Вашия бизнес.

ЛЕСНО И БЪРЗО ОНЛАЙН
Интуитивен и достъпен; 24/7; Любими продукти; История на поръчките; Система за йерархични нива на потребителите; Възможност за анализ и планиране на разходи.

БЪРЗА И БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
Безплатна доставка в рамките на следващия работен ден. *За поръчки направени до 14:00 часа на предишния ден.

СИГУРНОСТ ПРИ ПОРЪЧВАНЕ И ПЛАЩАНЕ
Нашата политика за поверителност и защита на личните данни Ви осигурява сигурна среда за пазаруване. Разплащанията са гарантирани, чрез картовата система на Борика.